Didim Belediyesi tasarruflarını yatırıma dönüştürüyor
Gündem
(İHA) - İhlas Haber Ajansı |
24.06.2026 - 14:09, Güncelleme:
24.06.2026 - 12:28 83 kez okundu.
Didim Belediyesi tasarruflarını yatırıma dönüştürüyor
Didim Belediyesi tasarruflarını yatırıma dönüştürüyor
Didim Belediyesi, hayata geçirdiği tasarruf anlayışı ve kendi bütçe imkanlarıyla araç filosuna yeni iş makineleri kazandırmaya devam ediyor.Didim Belediyesi, kent genelinde yürüttüğü hizmetlerin daha hızlı, etkin ve verimli bir şekilde sürdürülebilmesi amacıyla araç filosunu güçlendiriyor. Belediye bütçesinde sağlanan tasarruflarla temin edilen yeni iş makineleri, kentin farklı noktalarında gerçekleştirilecek çalışmalarda kullanılacak. Kendi bütçe imkanları ve hayata geçirilen tasarruf anlayışıyla belediye envanterine kazandırılan yeni araçlar; yol yapım ve bakım çalışmalarından çevre düzenlemelerine, park ve bahçe hizmetlerinden temizlik çalışmalarına kadar birçok alanda hizmet kapasitesini artıracak.Yeni araçlarla birlikte belediye ekiplerinin sahadaki çalışma kapasitesinin güçlendirilmesi, hizmetlerin halka daha hızlı ve etkin bir şekilde ulaştırılması hedefleniyor. Kısa süre içerisinde belediye envanterine yeni iş makinelerinin de kazandırılması planlanıyor.Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, araç filosuna kazandırılan yeni iş makinelerine ilişkin yaptığı açıklamada, "Sizlere söz verdiğimiz gibi, hayata geçirdiğimiz tasarruf anlayışıyla belediyemizin kaynaklarını en verimli şekilde kullanmaya devam ediyoruz. Didim Belediyesi bütçesinden satın aldığımız iş makinelerimizin bir kısmını bugün halkımızın hizmetine sunuyoruz. Çok yakın zamanda envanterimize katılacak yeni araçlarımızla birlikte hizmet kapasitemizi daha da artıracağız. Bizlere güvenin; tasarrufla daha çok Didim’e hizmet etmeye devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.Didim Belediyesi, kaynaklarını halkın yaşam kalitesini yükseltmek ve kentin geleceğine yatırım yapmak amacıyla kullanmayı sürdürürken, hizmet kapasitesini güçlendirecek yatırımlarına da devam ediyor.
Didim Belediyesi tasarruflarını yatırıma dönüştürüyor
Didim Belediyesi, hayata geçirdiği tasarruf anlayışı ve kendi bütçe imkanlarıyla araç filosuna yeni iş makineleri kazandırmaya devam ediyor.
Didim Belediyesi, kent genelinde yürüttüğü hizmetlerin daha hızlı, etkin ve verimli bir şekilde sürdürülebilmesi amacıyla araç filosunu güçlendiriyor. Belediye bütçesinde sağlanan tasarruflarla temin edilen yeni iş makineleri, kentin farklı noktalarında gerçekleştirilecek çalışmalarda kullanılacak. Kendi bütçe imkanları ve hayata geçirilen tasarruf anlayışıyla belediye envanterine kazandırılan yeni araçlar; yol yapım ve bakım çalışmalarından çevre düzenlemelerine, park ve bahçe hizmetlerinden temizlik çalışmalarına kadar birçok alanda hizmet kapasitesini artıracak.
Yeni araçlarla birlikte belediye ekiplerinin sahadaki çalışma kapasitesinin güçlendirilmesi, hizmetlerin halka daha hızlı ve etkin bir şekilde ulaştırılması hedefleniyor. Kısa süre içerisinde belediye envanterine yeni iş makinelerinin de kazandırılması planlanıyor.
Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, araç filosuna kazandırılan yeni iş makinelerine ilişkin yaptığı açıklamada, "Sizlere söz verdiğimiz gibi, hayata geçirdiğimiz tasarruf anlayışıyla belediyemizin kaynaklarını en verimli şekilde kullanmaya devam ediyoruz. Didim Belediyesi bütçesinden satın aldığımız iş makinelerimizin bir kısmını bugün halkımızın hizmetine sunuyoruz. Çok yakın zamanda envanterimize katılacak yeni araçlarımızla birlikte hizmet kapasitemizi daha da artıracağız. Bizlere güvenin; tasarrufla daha çok Didim’e hizmet etmeye devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
Didim Belediyesi, kaynaklarını halkın yaşam kalitesini yükseltmek ve kentin geleceğine yatırım yapmak amacıyla kullanmayı sürdürürken, hizmet kapasitesini güçlendirecek yatırımlarına da devam ediyor.
Didim Belediyesi, kent genelinde yürüttüğü hizmetlerin daha hızlı, etkin ve verimli bir şekilde sürdürülebilmesi amacıyla araç filosunu güçlendiriyor. Belediye bütçesinde sağlanan tasarruflarla temin edilen yeni iş makineleri, kentin farklı noktalarında gerçekleştirilecek çalışmalarda kullanılacak. Kendi bütçe imkanları ve hayata geçirilen tasarruf anlayışıyla belediye envanterine kazandırılan yeni araçlar; yol yapım ve bakım çalışmalarından çevre düzenlemelerine, park ve bahçe hizmetlerinden temizlik çalışmalarına kadar birçok alanda hizmet kapasitesini artıracak.
Yeni araçlarla birlikte belediye ekiplerinin sahadaki çalışma kapasitesinin güçlendirilmesi, hizmetlerin halka daha hızlı ve etkin bir şekilde ulaştırılması hedefleniyor. Kısa süre içerisinde belediye envanterine yeni iş makinelerinin de kazandırılması planlanıyor.
Didim Belediye Başkanı Hatice Gençay, araç filosuna kazandırılan yeni iş makinelerine ilişkin yaptığı açıklamada, "Sizlere söz verdiğimiz gibi, hayata geçirdiğimiz tasarruf anlayışıyla belediyemizin kaynaklarını en verimli şekilde kullanmaya devam ediyoruz. Didim Belediyesi bütçesinden satın aldığımız iş makinelerimizin bir kısmını bugün halkımızın hizmetine sunuyoruz. Çok yakın zamanda envanterimize katılacak yeni araçlarımızla birlikte hizmet kapasitemizi daha da artıracağız. Bizlere güvenin; tasarrufla daha çok Didim’e hizmet etmeye devam edeceğiz" ifadelerini kullandı.
Didim Belediyesi, kaynaklarını halkın yaşam kalitesini yükseltmek ve kentin geleceğine yatırım yapmak amacıyla kullanmayı sürdürürken, hizmet kapasitesini güçlendirecek yatırımlarına da devam ediyor.
Aydın HABERİ
www.1923tv.com haber sitesinde yayınlanan haber, yazı, resim, grafik ve fotografların Fikir ve Sanat Eserleri Kanunu’ndan kaynaklanan her türlü hakları saklıdır. İzin alınmaksızın kaynak gösterilerek dahi iktibas edilemez.
Habere ifade bırak !
Bu habere hiç ifade kullanılmamış ilk ifadeyi siz kullanın.
Habere ait etiket tanımlanmamış.
Okuyucu Yorumları
(0)
Yorumunuz başarıyla alındı, inceleme ardından en kısa sürede yayına alınacaktır.